Inspirerad...

image581


Jag blev grymt inspirerad av Fredric som syr sina egna kläder och funderar på att köpa mig en symaskin (något nyare modell än den på bilden, den va bara så söt!). Hur många gånger har man inte gett sig ut på stan med en exakt bild i huvudet om vad man vill ha men inte hittat det? Hade man då en symaskin (och lite skills) kunde man ju enkelt sy ihop en egen tröja/klänning/topp.... Iaf de enklare modellerna?Tror ni det räcker med lite syslöjdskunskap från högstadiet? Undrar för övrigt vad en symaskin kostar...? Och blir det jättedyrt att sy sina egna plagg om man tänker i material, maskin, tid och så...? Många frågor nu,det här ska jag kolla upp!

Kommentarer
Postat av: Lisen

jag tycker det verkar så svårt att få det bra när man syr? Men du kanske kan..

2007-08-06 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0