Läder...

Det är väl ingen som missat att lack och läder är det hetaste i höst?! Själv har jag de svarta lackleggingsen (har fortfarande inte använt dom, har liksom inte varit tillfälle...) lackskor, lackväska mm. Men inte många skinnplagg bor i min garderob.Inte ens en svart skinnjacka faktiskt. Jag har kikat på den omtalade grå-svarta skinnkjolen på h&m men den passar inte mig. Jag ser ut som en slampa i den då jag har ganska mycket former och helst bär högklackat. Jag skulle vilja hitta en något längre och med hög midja.. gärna vintage för skinn blir ju snyggare och snyggare ju mer det används... Nu har iaf h&m kommit ut med en skinnklänning. Lite för mycket skinn för min smak... vad tycker ni? Skulle ni kunna tänka er denna?

image561

H&M ca 1300kr

Kommentarer
Postat av: Malin

coolt med läder på annat än jackor tycker jag!

2007-08-04 @ 12:30:53
Postat av: Camilla

nja, jag skulle inte ta på mig skinnklänning..

2007-08-04 @ 13:21:21
Postat av: Erika

nej jag är tveksam till den. Men skinnjacka har jag och jag skulle kunna tänka mig en kjol

2007-08-04 @ 14:44:35
Postat av: Milla

jag tycker det är lite najs men vågar inte själv

2007-08-05 @ 23:53:31
Postat av: Sara

Otroligt läckert!

2008-02-02 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0