Snygg stil!

Jag har nyligen lagt märke till en tjej som heter Stephanie Strauch och som hänger hos oss på Laroy som har något extra. Inte bara för att hon ser otroligt bra ut utan hon har även en klädstil som jag verkligen gillar. Jag va tvungen att leta lite i Stureplan.se´s arkiv och hittade bla de här bilderna på henne, har hon inte snygg stil?!

image554image560

image556image557

image558image559

Den första outfiten hade hon i onsdags. Jag sprang förbi henne i all hast men fick syn på henne med en gång! Så snyggt (hon hade svarta lacktights under toppen...)

Update: Hittade även denna bild på Fröken Stephanie... och tydligen har hon faktiskt en egen liten blogg. Ni hittar den här.

image564

Kommentarer
Postat av: Malin

ja hon hadde jättesnygg stil!

2007-08-04 @ 12:30:17
Postat av: Anonym

riktigt snyggt!

2007-08-04 @ 14:22:06
Postat av: Divina

Hennes kläder hade gärna funnits i min garderob också.

2007-08-04 @ 18:27:27
URL: http://divina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0