God morgon

image478


Godmorgon allihopa! Usch jag börjar nog bli ytte pytte lite skrockfull ändå... Igår va det ju som sagt fredag den trettonde och jag har aldrig haft en sämre kväll!! Jo självklart beror det på att alla mina gäster befinner sig i Båstad och festar loss där men iaf! Igår sålde jag två flaskor vin. Thats it. Notera att jag är ansvarig för Champagne borden! Vi säljer egentligen inte ens vin... Riktigt patetisk kväll måste jag säga (igen). Och tror ni det blev någon dricks? Knappast. Inte en enda krona fick jag!  Med andra ord. Det här va den värsta kvällen på jobbet någonsin. Men vad gör väl det? Gotland på tisdag och den kommer närmare och närmare (tisdagen alltså) and I cant wait!
Hur var eran fredag 13:e? Hände det något dåligt?

Kommentarer
Postat av: Malin

nej faktiskt ingenting. Sen va jag ju bara hemme också. vem vet vad som hade hänt om jag gått ut? ;)

2007-07-14 @ 17:12:20
Postat av: Karin

min son blev sjuk :(

2007-07-16 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0