Hemma!

Guuud jag är helt slut. Det va en lång dag idag.. först lagade B min säng som gått sönder ;) sen lunch på Texas Burger co. Sen har jag sprungit runt som en skållad råtta och letat bikini... det va inte det lättaste kan jag meddela. Ja,jag vet att man skulle tänkt på det typ i våras men jag kände liksom inte riktigt att jag behövde någon då.. Nu va allt utreat och slut i alla storlekar under 42. Till slut hittade jag iaf en som känns helt ok!
Usch va svårt det är att hålla i pengarna när man är på stan... speciellt nu när höst kollektionerna börjar komma in. Hittade sååå mycket snyggt så man blev knäsvag. Stog och ryckte i de här skorna på Zara...

image451

De va så fina, och trät är alldeles blankt vilket inte framgår på bilden...
Men (!) jag va duktig och ställde snällt tillbaka dom. Jag ska ju spara pengarna till nästa vecka på Gotland ju!
Jag fick trots detta med mig en del grejer hem. Bilder på det kommer om en liten stund för nu ska jag duscha min son :) Hörs snart. Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

åh vilka snygga skor! hur mycket kostade dom?

2007-07-11 @ 21:37:14
Postat av: Aura

Moa: de kostade ca 800 kr. vilket ioch försig är ett kap för såna snygga skor men jag måste verkligen spara.. kanske köper dom när jag kommer hem ;) kram

2007-07-11 @ 21:39:21
URL: http://aura.blogg.se
Postat av: Anja

fin!

2007-07-12 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0