Regn och rusk..

image413

Usch vilket äckel päckel väder vi har fått! Vart tog sommaren vägen? Jag och Kevin har varit ute och lekt så nu är vi alldeles kalla och blöta :( vi ska göra köttbulle mackor och dricka varm choklad (hade helst spetsat den med nåt smarrigt också ) ...och kanske tittar på film. För idag är verkligen sånt väder man ska ligga i soffan brevid någon man tycker om och äta godis! Hemskt shoppingsugen blir jag också när det är dåligt väder men jag har lovat att hålla fingrarna i styr tills vi åker till Visby...Jag har förresten fått en avi så jag ska gå och hämta på posten (nej det är fortfarande en kiosk) och jag tror att det är mitt efterlängtade paket från Asos... Hoppas! Det skulle verkligen liva upp stämningen. Tänkte kanske orka rensa /städa garderoben också för den svämmar snart över igen...Vad gillar ni att göra en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Helena

Fy vilket väder :( Jag har varit på stan och handlat lite till resan,åt älsklingen.
Nu har jag virat in mig i en filt och kollar på tv :)

2007-07-08 @ 17:08:56
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Lina

jag gillar att krypa ihop med pojkvännen och kolla film :)

2007-07-08 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0