Bitch...

Jodå, det bor en liten bitch i oss allihopa... Idag har min hoppat ut och vill gärna grilla några av stureplans sämst klädda/sminkade den här veckan... rätta mig gärna om jag har fel, eller är för elak....observera att detta inte har någonting med perrsonerna ifråga att göra, utan enbart deras outfits/sminkning....

image271
Är det en gammal snuttefilt/ mormors överkast som fått agera klänning?
image272
visst. Jag gillar sotiga ögon med mycket svart men någonstans får väl fan gränsen vara nådd...
image273
skärpning Shire!
image274
Notera tjejen till höger....
image276
bronspuder from hell
image277
kommentarer överflödiga

De här bilderna var alltså tagna den här veckan. Ifall det råder några tvivel...

Bilder från stureplan.se och sthlmfinest

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, bra bilder! Ha en bra dag!

2007-06-11 @ 11:22:55
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: ZuperDave

Hahaha!!! Har inte varit ute (krogen alltså...) på länge - och tur är väl det, verkar det som!!! Den första bilden ser ut som gardiner från ett 80-talsvardagsrum alt sofftyg i nån sunkig gillestuga-som-gud-glömde... Har aldrig känts så rätt att vara disconnected.

2007-06-11 @ 12:23:52
Postat av: Camilla

nej fy det va verkligen inga vackra bilder. vad tänkte dom med?

2007-06-12 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0