Det är så orättvist! :(

Jag ääälskar öppna ryggar, jag tycker det är bland det sexigaste som finns...men jag kan inte ha det för jag behöver bh jämt. Jag gissar att jag definitivt inte är den enda med det problemet.... Åååh det e så trist! Några av mina närmsta kompisar har "nya" bröst som sitter som på en 14 åring och de drar på sig att coolt linne med öppen rygg, ett par jeans och sen är de ready to go! (nej, de ser inte ut som Pamela, eller Rosing, det finns olika sätt att skaffa/visa upp nya bröst!) De flesta vet inte ens om att de har det så ni kanske förstår... Anyway... här är några klänningar jag vill ha men inte kan använda :(

image224 image225

image226 image227

Alla bilder är från Asos.com

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag förstår precis vd du menar och man behöver inte operera in konstiga överdrivna bröst, utan man kan faktiskt göra justeringar bara för att se normal ut eller hur?

2007-06-02 @ 18:13:25
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: nadin

Hej Aura,jag är i samma situation som du,men..men.. det blir ju så efter barn men det är värt det:)Visst ska man fixa de eller vad tycker du?
Förresten köpte igår världens sötaste klänningen som man kan ha den utan BH:)Den är svart med röda körsbär och den kommer från D&G-beachwear:)

2007-06-03 @ 15:18:01
Postat av: Estelle

söta klänningar!

2007-06-03 @ 19:55:50
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0