Jaha..

image341
Disco Stu

Ännu en dag på jobbet avverkad. Det va riktigt ,riktigt bra drag idag och folk va som galna.. haha!  Efter jobbet drog vi ner till Hells och drack lite bubbel med ett gäng stammisar för att sedan gå till Max. Inte så spännande kanske men nu vet ni hur min dag varit i korta drag... Jag måste verkligen sova nu för imorgon ska vi storhandla vin,mat och sprit inför midsommar :) Vi åker supertidigt fredag morgon,(eller nja knappt morgon heller faktiskt) ut till Skärgården. Vi kommer vara där till Söndag så jag kommer göra ett litet blogguppehåll... Men vad gör det? Det är väl ändå ingen som kollar bloggar på midsommar...? Jag hittade den här roliga sidan där du kan göra din egen Simpsonfigur för er som har tråkigt.. (faktiskt sjukt kul egentligen).... Försökte lägga in en bild på min men det funkar inte :(  Här är sidan iaf...

Nu ska jag sussa! Sov gott alla ni som går och lägger er och god morgon till er som just gått upp! Kram på er allihopa...!

Kommentarer
Postat av: Helena

Okey då får man väl säga natti natti. Men du har vaknat igen kan jag tro och hoppas att du har haft en bra dag!

2007-06-21 @ 22:01:00
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0