oj var ska jag börja...

Helt galna dagar har det varit. I söndags åkte jag och några kompisar ner till thaibåten för att hälsa på Siri som jobbade sitt första pass. Där va det packat med folk så jag stannade inte så länge utan åkte in till F12 och mötte upp några kollegor. De hade supit sen klockan fem så dom va inte helt hundra men vi körde ändå. Efter jobbet mötte Siri upp oss och fäljde med till labbet. Men jag höll på att svälta ihjäl så jag tvingade med henne till seven och sen åkte vi hem.
Igår hade Siri personal möte på båten klockan tre så jag bestämde mig för att komma ner när det va färdigt. Vi satte oss på stranden i en varsin solstol och drack pina coladas (ja jag vet, supernördigt) daquiris och en massa gott. Och massor med thaimat såklart ;) vi skulle bara va där en lite stund... 9 timmar senare åkte vi till humlan och mötte upp en kompis för att sedan åka till F12 ....resten är historia. Nu ska jag fixa mig och åka till jobbet för vi har extraöppet idag. Välkommna till Laroy! kram kram
image232
jag håller på att skratta ihjäl mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0