Dagens outfit...

image75

Hann inte lägga upp någon bild tidigare ikväll  men här är den bästa jag lyckades ta, jag hade verkligen jättebråttom!... vet inte vad som hände, den är ju alldeles gul och suddig.. men men  ni ser ju ungefär iaf....det kan finnas bättre kort i Siris kamera men den har inga batterier för tillfället...
lägger in de senare om de är bättre..

*Turkos kjol med paperwaist och fickor - Asos.com
*Vitt linne -H&M
*Svart A linje jacka- H&M
*guldpumps med silverrosett och 10cm klackar-Asos.com

Idag åt vi middag på Humlan (i humlegården) och drack några drinkar... sen blev det utekompaniet, cafét och till sist labbet :) Har haft en jättetrevlig kväll med många vänner och skratt. Vad har ni gjort? Hoppas ni haft lika trevligt som jag.... Kram!

Kommentarer
Postat av: nadin

Ju jag hade oxå jätte trevlig med min son och min sambo i Slottskogen,sedan skulle vi gå ta en drink men däckade famför TVn med flaska vin:)))
Ha en underbart dag!

2007-05-21 @ 09:18:40
Postat av: Aura

Nadin- Låter underbart ;) det är så mysigt att bara ligga hemma med någon man tycker om och dricka lite vin... mer sånt!

2007-05-21 @ 10:44:32
URL: http://aura.blogg.se
Postat av: Kelly

Vad fin du var! :-) Snyggt!
Globen tar 16 tusen? jösses..haha. Njae...prestationsångest har jag nog aldrig, skriver ju exakt om vad jag känner för och är bara glad att det är uppskattat :-)
*kram*

2007-05-21 @ 13:10:45
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0