Dagens outfit...

Hann inte fota min outfit idag så jag gjorde det nu när jag kom hem istället :)


image78

image79

*Mörkblå stuprör med hög midja - Gul&Blå
*Vit tröja med puffärm- Asos.com
*Svart kavaj med knyt- Mexx
*Röda pumps med kedja- Asos.com
*Turkos sjal- Siris
* Armband i guld med blå stenar- Glitter
*Guldarmband- Vintage

Vi började kvällen på Humlan med Flo, Linda. Laura,Röja, Dalheim mfl...
sen blev det East en snabbis.. Berns,  sen 2,35:1(källaren på berns) som för övrigt förmodligen är stockholms snyggaste klubb.... känns som man hamnat i tokyo...
Och till sist labbet såklart. Svårt att inte hamna där när man går ut på en måndag ;)
Har iaf haft jättekul. Många goda drinkar och mycket skratt... Vad har ni gjort?
Jag vet att jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna men jag har helt enkelt inte haft tid.. ska bli bätrre jag lovar :)
Kram Aura

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman!
Jag bara älskar alla skor och kläder jag vet inte vad jag ska göra eftersom pengarna sprungit iväg ;) Känns som att jag ska ta me dej som min shoppingcoach nästa gång jag ska shoppa.
Fan att jag inte visste om att du oxå var ute igår, då kunde vi ju ha setts. Jag slängde omkring på stan och råkade på nått konstigt sett hamna på soap bar =S
ha det super och krama lillen från mej!

2007-05-22 @ 17:47:17
URL: http://snubbel.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Snygg outfit, fantastiska skor! :]

2007-05-24 @ 22:44:34
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0