Gårdagen lite snabbt...

Vi började Gårdagen på Nox, Åh vad jag har saknat det stället, (det funkar liksom inte lika bra på vintern... )
massor med mojitos och kul folk vart det . Vi tog med oss Anna och gick ner till Sturecompagniet.  Ojojoj vilket drag det va där uppe! Många goda (och äckliga) drinkar, massor med vänner överallt, mycket dans och många skratt :)  Men usch va varmt det blev efter en stund...Efter det gick vi ner till Hells och sen är allt lite dimmigt fram tills vi satt på mcdonalds och fyllekäkade : D
Vi är så dåliga på att ta kort när vi går ut men sötnosen Jan lyckas oftast föreviga kvällen...

image127image128
Anna och Siri                                            Jag och Siri
Bilder från Stureplan.se

Ååh Annas Botkier väska är så snygg, ska nog knycka den när hon sover.. hihi. Undrar förresten varför jag aldrig ler på kort??? Står alltid och skrattar och har kul men så fort en kamera kommer fram ser jag bara arg ut.. konstigt.
Nu måste jag natta min son men jag lovar att blogga igen om en liten stund... puss!

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Jättesnygg väska ja :D sno den!

2007-05-25 @ 21:15:06
URL: http://mattlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0