Glad mors dag!

image161

Glad Mors dag till mig (och alla andra mammor därute såklart :). Tänkte fira genom att ta med min snuttiplutt Kevin på picknick imorgon och sen laga någon riktigt god mat på kvällen. Om det är dåligt väder är vi nog hemma och bakar :) Min mamma kanske kommer över och äter middag med oss också.Det händer alldeles för sällan..
 Jag tycker de här bilderna är så otroligt vackra och passar de inte bra idag så säg... Hur ska ni fira era mammor /er själva?
image162 
 image163image164

Kommentarer
Postat av: Helena

Super fina bilder :) hoppas att du får en bra dag :)

2007-05-27 @ 08:58:19
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: nadin

Oh vad gulligt:)))GRATTIS PÅ MORS DAG:)))
Kram Nadin:))

2007-05-27 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0