Har alla blivit galna??

image159

Det enda man hör om nuförtiden är "beach-07". Bli smal till midsommar, gå ner 4 kilo i veckan, bli smal av att äta godis, så går du snabbast ner i vikt  osv osv. Det är det enda som syns på löpsedlarna och det enda alla pratar om. Känns det som. (är det inga krig i världen längre? eller är det viktigare med bantning..?)
Vad hände med "var nöjd med det du har"? Var stolt över den du är och hur du ser ut!  Visst, är du gravt överviktig kanske du inte ska kasta i dig 8 gräddbullar till (gräddbullar? varför säger man så??) men jag tycker fortfarande att man är den man är... Så var stolta! Alla har vi brister men genom att fokusera på det som är snyggt gömmer vi det mindre snygga. Visa upp det du tycker är snyggt på din kropp. Och kom ihåg, det finns inget som är mer smickrande för kroppen än ett par riktigt högklackade skor. (sålänge man kan gå i dom vill säga, annars kan man ju ta ett par kilklackar ).....Älska dig själv, annars kommer ingen annan göra det heller....
kram!

Kommentarer
Postat av: anna wintour heiress af VeckoMagasinet

hejsan det var kul med dina kommentarer om att tjejerna (natacha peyre mm) inte var längre än ett halv äpple. Det syns att hon är liten. Jag såg filmen gangsters idag svensk film. Bra fast med den sämsta skådespelaren jag sett dvs Idah manneh tror jag hon heter .

2007-05-26 @ 23:50:07
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: nadin

Jätte bra inlägg,fortsätt så:))
Förresten vad är det för skor här på bilden är nyfiken,det står Max(och min son heter Max)
Kram Nadin

2007-05-27 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0