Inte rätta virket...


image828
Så jävla härlig bild...


Vet ni, jag tror inte jag har vad som krävs för att ha en blogg. Jag har inte tid, har väldigt oregelbundna tider,
alldeles för mycket annat skoj att göra helt enkelt. Fast jag gillar att blogga. Tro det eller ej.Det bara kommer en massa annat ivägen hela tiden. En bra bloggare ska blogga ofta, helst flera gånger om dagen. En bra bloggare har inget emot att gå upp en halvtimme tidigare för att kunna lägga upp dagens outfit på bloggen innan de skyndar till jobbet /skolan. Det skulle verkligen aldrig falla mig in. Så jag är nog ingen bra "bloggkandidat". Men det skiter jag fullständigt i. Jag tänker blogar när och hur mycket jag vill! Så det så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0