En outfit!

Jag har fått massor med mail från folk som undrar vad det är frågan om, eftersom jag inte bloggat på ett bra tag nu. Jag har helt enkelt tappat inspirationen och heller inte riktigt haft tid...
Här kommer iaf en outfit (från igår)


image730
Jag och Siri på Sturecompagniet
(ignorera min dåliga svanka ryggen,/ut med magen pose....)

Jag har:
*Min nya, älskade skinnjacka- Rock´nBlue
*Svart skjortklänning (Siris)- H&M
*Blå strumpisar(Siris)-H&M
*Mörkblå väska(Siris) - Balenciaga
*Favvopumpsen- Tradera (Delicious)

Märks det att jag klädde på mig hemma hos Siri?


Siri har:
*Grå tröjklänning-H&M
*Grå mössa- Urban outfitters
*Svart skinnjacka-vet inte vad affären heter
*Lila strumpisar- Acessorize
*Svarta stövlar-vet inte vad affären heter
*Örhängen med peacemärken (syns tyvärr inte på bilden)- vintage

Va även ute i lördags i en minikort skinnkjol med hög midja, kände mig jättesnygg i den, ska se om det är någon som har ett kort....

Bild: Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Finfina outfits :]

2007-09-28 @ 23:37:57
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/
Postat av: seriously

hihi det lustiga är att det bara var klänningen som fick vara min. hrm hrm... strumpisarna o väskan då?! hrm hrm :p

2007-09-29 @ 05:30:06
URL: http://www.seriouslysthlm.blogg.se
Postat av: Malin

snyggt! jackan är super!

2007-09-29 @ 19:06:21
Postat av: Krisse

nice!

2007-10-02 @ 01:37:02
Postat av: Kelly

Snyggt som vanligt tjejen!

2007-10-07 @ 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0