Sorry...

Förlåt att jag inte bloggat, har ju jobbat som en galning den här veckan...
Både på nya jobbet och på Laroy och haft Kevin och de bygger om i huset från  06.30 på morgonen... behöver jag säga mer??
Igår va förmodligen min sista dag på Larran, känns bra faktiskt :) Har ju jobbat där ganska länge nu så det va dags...
hoppas ni har haft en bra vecka?
Eftersom jag jobbar mitt i stan så är det väldigt lätt (för lätt) att shoppa påväg till, under lunchen och påväg därifrån... farligt!
Visar om en stund vad jag fått med mig hem... kram

Kommentarer
Postat av: martina

Vet inte vad du har för tids uppfattning, men det här är INTE en liten stund Aura, det är en halv evighet :-) Vill se vad du köpt ju :-) puss

2008-04-10 @ 17:08:11
URL: http://martans.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr!

Ha en jätte bra helg :)
/ Jessica

2008-04-27 @ 01:01:55
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0