Close up




Här är en bättre bild på den väska jag använder mest just nu (när jag festar).
Den kommer från Jewels och köptes förra året.
Jag fullkomligt älskar den.

Vad tycks?

Ps. Självklart är granen dekorerad i svart och guld!


UPDATE:

Den här väskan blev snodd i fredags!! *snyft*
Allt mitt smink låg i + visa kort, leg mm.
Jag stoppade ner händerna i fickorna i ren förtvivlan för att se om jag hade kortet där... i den ena fickan fick jag upp min mobil, i den andra mina hemmanycklar (som alltid ligger i väskan för fickorna blir så fula med tunga saker i...
Snacka om tur i oturen!!

Detta resulterade såklart i en numera väldigt fattig tjej då jag ju sprang och köpte nytt smink med en gång.
Det mesta köpte jag samma som jag brukar men testade lite nytt också.
Tänkte visa er om en stund :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Oh vet exakt hur det där känns!

kan det bli värre lixom?

2008-12-17 @ 12:09:23
Postat av: AnnaBell

Får vi se sminket nån gång?

2008-12-18 @ 12:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0