Nattinatti...

Såhär kan det se ut när man spottar ut några inlägg....

image892

Ganska spännande faktiskt :)

Nu ska jag sova,har verkligen kämpat för att hålla mig vaken till nu men eftersom jag jobbar natt i helgen måste jag sova lite på dagen/förmiddagen imorgon om jag ska orka...Börjar tröttna lite på att vända dygnet varje vecka faktiskt. Fuderar faktiskt på att skaffa mig ett dagjobb :s
Som det är nu jobbar jag bara 3 dagar (nätter)i veckan, varannan vecka, men jag funderar faktiskt på att ta ett dagjobb, typ heltid får det bli då eftersom man inte tjänar samma pengar...
Kunde vara lite spännande kanske :)
Jobbar ni? Och i så fall hur mycket och med vad? Vore kul att veta...
sov gott nu,kramis

Kommentarer
Postat av: Stina

jag pluggar och jobbar lite extra i en kiosk på helger och så. Hur kan du jobba så lite?

2008-03-07 @ 15:50:49
URL: http://stinaa.blogg.se
Postat av: Malin

jag jobbar heltid som vårdbiträde. inte det mest spännande jobbet direkt haha

2008-03-08 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0