Skäms...

Hejsan hoppsan! (Håller på och läser en supertjock Astrid Lindgren bok för Kevin så räkna med lite spännande uttryck ett tag... det är en samling av mer eller mindre allt hon skrivit....haha)
Satt och kollade på Melodifestivalen faktiskt, och jag skämdes för att vara svensk 90% utav tiden... herregud!

Nr 1: Vem stylar dessa gräsliga outfits???
Sanna Nielsen skulle ju haft värsta galablåsan till den låten...
De röda tvillingarnas låt va egentligen ganska bra men jag såg bara pajasarna....
annars va det ju väldigt Scissor sisters... och dem gillar jag ju :)
Vissa bidrag tänker jag inte ens kommentera!
Sibel va fin som vanligt i sin klänning,läste någonstans att det är Lars Wallin(?)...
Jag har förresten en hitlåt på g...
 Sibel+ Empty room (sanna nielsens låt) = HITLÅT!!!
Jag har i och för sig alltid varit lite kär i henne...

Nu va det här inte alls vad jag hade tänkt skriva om, men det brukar bli så :p
Skulle berätta lite om våran dag ju... vi va som sagt på stan och shoppade en himla massa snyggt till Kevin, kanske lägger in en dagens outfit på honom imorgon om han går med på det :)
Nu orkar jag inte skriva mer, är helt slut haha! sov så gott och Killevippen *asg*

ps. ni missar väl inte länkarna?


Kommentarer
Postat av: Emelie

vi bor rakt väster. haha hur har du det jobbar du kvar på Laroy?! Vi har det bara bra, han hälsar tillbaka. Vi kommer till Sthlm snart!
PUSS

2008-03-18 @ 11:11:39
URL: http://metrobloggen.se/EmelieWitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0