Hej :)





Hörni, jag vill börja med att tacka alla er som fortfarande kikar in här. Det är verkligen supergulligt eftersom jag mer eller mindre har övergett er...

Men jag ska försöka blogga lite, jag lovar!

Vi börjar med lite snabbinfo om vad som händer i mitt liv...

Jag och min pojkvän har gjort slut.

Jag har sagt upp mig från mitt jobb för några veckor sedan men har inte brytt mig om att leta efter ett nytt ännu. Ska ta tag i det nästa vecka dock...

Senaste veckan har det mest varit party och vänner som gällt !

Hur har ni haft det?

Kommentarer
Postat av: Leoni

Är det du och Björn som gjort slut?

2008-11-20 @ 22:17:57
Postat av: Aura

Leoni -Känner vi varann?

2008-11-21 @ 17:55:40
URL: http://aura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0