Metal mouth...



Vet ni, jag har glömt berätta. Jag har bestämt mig för att skaffa tandställning! Jo det är faktiskt sant... Tandläkarna har tjatat på mig i många år att jag behöver det men som vanligt gör jag aldrig som någon säger! (Haha) Utan jag föredrar att få välja själv! Och nu har det inte tjatat alls på nåt år så nu vill jag ha tandställning... (suck, eller hur?)

Nu tänker ni säkert att detta har med min glugg att göra men det är faktiskt för att jag har ett överbett på 9,någonting mm. 
Självklart är det lite estetiskt men även alltså medicinskt då jag skrapar undertänderna i gommen när jag äter (speciellt hårda vassa saker som knäckerbröd)

En utav anledningarna till att jag inte haft tandställning tidigare (förutom det uppenbara) är att jag har tyckt att min glugg har varit "jag" och att det känts lite synd att ta bort den. Jag får ganska ofta komplimanger (faktiskt ofta från riktigt snygga killar som mer eller mindre bara dejtar barbiedockor) om hur otroligt sexigt,coolt och upplyftande det är att se någon med glugg... Men nu är vi klara vi två!

Den 22a ska jag på konsultation hos en tandreglerare så ska vi diskutera vad det finns för alternativ. (Vill ju ha en så osynlig som möjligt,kosta vad det kosta vill!)

Jag har försökt få en tid sedan september så den får jag verkligen inte missa. Synd bara att jag verkar ha städat bort lappen jag skrev upp vart det låg/hette! Hoppas den dyker upp snart.

Jag berättar mer när jag varit hos läkaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0