Otur...

image659

Jag har verkligen ingen tur med KyssJohanna. Först allt strul med min elefant (KJL), sen beställde jag detta halsband/doublewrap armband som nu tydligen kommit bort på posten (fick jag veta efter att ha mejlat dom, det skulle varit här minst en vecka sedan). De skulle iallafall skicka ett nytt och jag hoppas det hinner komma innan fredag...

Jag tänkte använda det som doublewrap:

image660

Jag fick ju ett armband som kompensation för elefanten och de har varit otroligt trevliga och tillmötesgående men kom igen nu... Känns jättetråkigt att det ska vara så mycket strul, speciellt med tanke på att alla andra verkar så nöjda? Eller?
 Har ni beställt något därifrån och har det funkat bra?

Kommentarer
Postat av: Cassie

nej jag vågar inte handla på internet. Men de verkar ha väldigt fina saker!

2007-08-22 @ 09:52:30
Postat av: Kelly

Nämen, vilken otur du har gumman! :-( Jag har aldrgi haft problem förutom ett armband då guldplätteringen flagnade bort, men jag fick ett nytt direkt efteråt. Jag skulle ha beställt samma halsband att ha som doublewrap, men missade halsbandet, men jag e nöjd med mina 2 armband istället, ser ju typ likadant ut ändå :-) Kramar!

2007-08-22 @ 10:08:41
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Nickie

Jadå, det har gått jätta bra när jag har handlat hos dem. Fått det bara på 1-2 dagar efter det att jag har beställt. Tråkigt att du har haft sån otur.

2007-08-22 @ 11:32:43
URL: http://nickie.tjejsajten.se/
Postat av: beautybible

vad otur du har haft! stackare

2007-08-22 @ 14:05:52
URL: http://beautybible.tjejsajten.se
Postat av: Elli

Jag har handlat därifrån & då har det inte varit några problem..verkar vara du som har otur :S

2007-08-22 @ 14:09:34
Postat av: Sandra

vad fint! hoppas det kommer snrt..

2007-08-22 @ 15:04:32
Postat av: Moa

jag har beställt ett halsband därifrån och fick det dagen efter!

2007-08-22 @ 15:36:47
Postat av: Emma

stackre! Jag har ett enkelt sånt i rött, gick jättebra att veställa

2007-08-22 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0