Dagens Shopping

Så, då har jag äntligen lyckats fota det jag köpt idag!

image454

Den här heeelt underbara tröjan/jackan/klänningen... fick jag syn på för nån vecka sedan men fanns bara kvar i jättestorlekar. Men nu när jag letade bikini dök den upp som en skänk från ovan! Tyvärr går det inte att se hur snyggt tyget är på bilden, eller passformen för den delen men jag lovar att ni kommer få se den på mig inom kort...
Inköpt på H&M Trend för ca 400kr.
image455
Jag verkar va den enda i den här stan som tycker att bandeau bikini är det snyggaste. Överallt var det bara trekant,trekant,trekant... Så hittade jag den här toppen på Cubus(!) för 129kr. Den är i stl 42 (hihi) men den passar utmärkt. Det gäller bara att knyta den hårt. Bikinitrosorna hittade jag på H&M för 98kr /st. Tänkte att det kan ju vara kul att variera sig lite. (har även en turkos bandeau bikini från förra året).
image456
Jodå mina vänner jag köpte ett par Lacktights iallafall! sista paret i XS faktiskt. Är dock lite osäker på dom ändå för jag tycker de är på gränsen till att vara för stora. De ska ju sitta som ett extra skinn men de "korvar" sig lite runt knäna tycker jag.. ska prova ordentligt här hemma. De va gryyymt jobbiga att sätta på sig! Köpte dom på Gina Tricot för 199kr. Köpte ett par vanliga svarta,lite tjockare på H&M också för 98kr.
Jag köpte två par solisar, de va ändå så billiga. Notera att de högra är väldigt lika de som jag helst ville ha från Marc Jacobs (men som va på tok för dyra just nu). De till vänster köpte jag på Glitter för ca 200kr. Och de till höger på Åhlens (Prestige) för ca 200 de också. Tänkte försöka skrapa bort prestige från glaset senare för jag tycker inte det va så snyggt :) Klicka på bilderna så blir de större...
image459
Sen köpte jag en "Kedjering" på H&M för ca 50 spänn och ett solpuder från Max Factor. Jag har använt det här pudret till och från sen jag va typ 12. Haha. Jag har testat en massa andra men jag måste säga att det här är den bästa budget bronzern. Självklart finns det bättre (men dom kostar såklart lite mer) men jag skulle ju hålla lite i pengarna idag :D
Jag tycker jag varit jätteduktig idag! Och inte gått sååå farligt över budget iaf!
Väskan lyckades jag lämna in också (har tänkt göra det i ett halvår nu) och ska hämta den imorgon.
Nu ska jag läsa en saga för min skruttunge ;) kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

den översta såg jättesöt ut!

2007-07-11 @ 21:35:34
Postat av: Nathalie

vääldigt söt klänning!

2007-07-11 @ 23:13:11
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Tilda

snygga grejer! (:

2007-07-12 @ 00:05:08
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Camilla

coola grejer du hittat! Du verkar vara bra på att sortera det snygga från mängden. Själv hittar jag ingenting på tex hm för de har för mycket.
kan man få låna dig ngn dag och gå ut och shoppa? ;)

2007-07-12 @ 01:33:30
Postat av: nickie

Max Factors solpuder/puder är skit bra. Hittade det för 4 år sedan och sedan dess har jag vart fast.

2007-07-12 @ 10:30:36
URL: http://nickie.tjejsajten.se/
Postat av: Anja

vilka fina saker du köpt :)

2007-07-12 @ 10:45:41
Postat av: Rita

snygg bikini :)

2007-07-12 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0