Imorgon kör vi!

image488

Yes! Imorgon beger vi oss ner till Visby för att festa som aldrig förr! Nästan iallafall... ;) Så idag är det tvättning,strykning och packning som gäller hela dagen... Ska även försöka åka till NK och hämta väskan jag lämnat in på lagning för den vill jag ju ha med mig! Hoppas jag hinner/orkar... Packningsångesten har smygit sig fram igen också. Vad fan ska jag ta med mig? Jag är en sån som packar för två veckor när jag ska vara borta över en helg så hur ska jag kunna packa för en vecka? Vi får nämligen inte packa så mycket för det kommer inte få plats i bilen... (vi har en liten cab) och det går ju inte direkt att ta grejerna på taket (hihi)...Är det någon av er som ska ner till Visby och skaka sina lurviga?

Kommentarer
Postat av: Moa

nej men jag önskar att jag skulle :(

2007-07-16 @ 13:28:51
Postat av: ZuperDave Chippendale

Jamen jag är ju portad från öjn! Har väl satt alltför många teens-hjärtan i brand där....
Och Du - skippa leggings. Vad är det för "plagg" egentligen? Tur man är kille. Skulle Eva Langoria ta på sig såna? Nähädå.

2007-07-16 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0