Jakt...

image450

För vi ska ut på rövartåg, ja vi ska ut och röva...

Jajamen. Nu ska jag ut och jaga!  Ångesten växer varje dag och jag behöver lite nytt att stoppa i väskan.. Bikini,Solisar,kanske ett par shorts och lite smink om jag hinner.. kollar kanske in lamé tightsen på Gina Tricot också om det finns några kvar. Sen vill jag ju ha ett par remsandaler också men har inte hittat några perfekta.Ska leta lite till....  Jag ska även lämna in en av mina favvoväskor hos skomakaren för det har hänt något med dragkedjan. :(  Hinner nog lägga upp dagens outfit innan jag går, annars får ni den i eftermiddag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag antar! Ska fixa det när jag kommer hem, är på landet och jag har ingen kamera här :)

2007-07-11 @ 11:11:42
URL: http://saralinn.blogg.se
Postat av: Evelina

UTLOTTNING! Jag är så grymt nöjd med min Kashmirkofta jag köpte för ett tag sedan på Gina Tricot, så jag har fått tag på en extra som jag lottar ut, och ALLA FÅR VARA MED! Gå in på min blogg och ge mig tips om saker jag kan skriva mer om så är du med i utlottningen! Alla behöver lite lyx i tillvaron och eftersom jag läser din blogg och du inspirerar mig så hoppas jag att du hjälper mig och är med! Ha det fint! Evelina www.evelinasblogg.blogspot.com

2007-07-11 @ 14:38:16
URL: http://www.evelinasblogg.blogspot.com
Postat av: Stephanie

Hej!
Du apropå ingenting, det här kanske låter lite konstigt men what the hell, ditt namn är ganska ovanligt och jag vet att en tjej som hette samma sak som du (som även var gravid då) hängde på sergels torg under ungdomsveckan för typ 4-5 år sedan. Mina vänner tjatade som fan om tjejen för att du var ung söt och gravid. Tror även att hon "kände" killen som jag är tillsammans med idag, Dominik. Så till min fråga, kan det möjligtvis vara du? Om inte så ber jag om ursäkt, hoppas inte du tar illa upp!
Hälsningar Stephanie

2007-07-11 @ 15:06:27
URL: http://www.stephaniies.blogg.se
Postat av: .Cecilia.

Har nyligen flyttat och har tyvärr ingen möjlighet att visa alla mina skor för tillfället...allt är i en enda röra. jag är dock gärna med på liknande saker i framtiden. Dina skor så ju skitfina ut!

2007-07-11 @ 18:54:15
URL: http://thececilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0